Saturday, December 31, 2016

Nyårsafton

Känner mig inte bra än, var och köpte en bukett blommor till E som jag ska till ikväll, blir helt svettig av att gå en kort promenad, det är väl något förkylningsvirus antar jag, fast jag inte känner mig jätteförkyld, har huvudvärk och en sjukdomskänsla i kroppen. Fick bli en ipren när jag kom hem och vila lite. Vi ska faktiskt på nyårsbön i fina Sölvesborgs kyrka och sen hem till E. Blir nog inte någon sen kväll. Vill helst vara hemma när det smäller som värst.
Ja ska jag ge mig på att sammanfatta 2016? Det har varit ett turbulent år, mycket tråkigheter som hänt, många människor som lämnat oss, det värsta var faktiskt när Trump blev vald till USA:s president. Så chockad och förfärad blev jag. På det privata planet har det varit ett hyfsat lugnt år. Jag är glad och tacksam att jag och mina närmaste är friska, hoppas vi får förbli det, jag är glad att jag har en fin lägenhet jag trivs bra i, glad att jag har ett jobb och jag hoppas 2017 blir ett lugnt, fridfullt och harmoniskt år. Önskar mina läsare ett riktigt gott nytt 2017!

2 comments:

znogge said...

Det privata planet är nog så viktigt! Önskar dig en fin start på 2017!

Kram

ime said...

Tack snälla!
Kram