Thursday, December 15, 2016

Torsdag

Tittar på flygresor till Japan i april och inser att man nog inte kan vänta så länge till, vissa flyg har bara en plats kvar. Så var det nog förra året också, jag bokade i juni när jag skulle åka i oktober. E har sagt att hon vill följa med och det tycker jag är jätteroligt. Vi får nog bestämma oss snarast om vi ska åka då vi tänkt.
På jobbet inser jag att det inte blivit bättre, känner mig matt bara jag tänker på det, jag måste ta kontakt med Handels igen. Det är så trist. Jobb där idag, imorgon och lördag. Tänk att det är julveckan nästa vecka!!?? Herregud.

2 comments:

znogge said...

Vill man resa vid en speciell tid och det rör sig om en långresa är det bäst att vara ute i god tid. Oftast är det dessutom billigare då.

Tråkigt att det inte är bra på jobbet. Hoppas att Handels kan hjälpa dig...

Ha en bra fredag!

ime said...

Ja vi har lite svårt att hitta datum som funkar. Min väninna är lärare precis som du och har inte helt lätt att få ledigt.
Kram