Tuesday, December 13, 2016

Tisdag

I morse blev jag väckt av ett sms från dottern, då ser jag att jag även fått ett sms av L, min första chef på det här jobbet. Vi brukar träffas då och då och ta en fika och hon undrade om jag hade tid idag. Visst har jag det, jag bara sover lite för länge när jag är ledig, det är ju så skönt. Men snabbt in i duschen och sen lite fil för att sen träffa L. Vi har alltid så mycket att prata om, vi kan lätt sitta flera timmar utan att märka att tiden gått så snabbt. Gillar henne så mycket. Sen gick jag till skräddaren för att lämna in mina jeans, hann inte det igår. Nu är jag hemma igen, hörde lite luciasång i gallerian men ska kolla på det ikväll på tv. Mysig dag, det är så stämningsfullt med lucia.
Imorgon blir det prenumerationsförsäljning ända iväg i Trelleborg.

2 comments:

znogge said...

Vilken bra och mysig Luciadag det blev för din del. Lycka till med försäljningen i Trelleborg i morgon.

Kram

ime said...

Tack 😊 det är väl inte så långt ifrån där du bor 😊
Kram