Sunday, December 18, 2016

Söndag

Så skönt att ha jobbat klart helgen, var rätt bra med folk idag. Som tur var så jobbade lilla E några timmar mitt på dagen, annars hade det varit tufft för mig att hinna äta. Nu söndagkväll och det känns som fredag för mig, jag är nämligen ledig imorgon. Så skönt. Sen får vi se hur veckan blir om chefen fortfarande är sjuk.
Nu börjar jag se fram emot julen och det innebär lugn för mig. Det som glädjer mig mest är att få träffa lilla S, äta lite gott, tre dagars ledighet, bara ta det lugnt, titta på något bra på tv och njuta. Det enda som fattas är J.

2 comments:

znogge said...

Så skönt med lite kommande ledighet med nära och kära. Det viktigaste helt enkelt.

Kram och ha en bra dag!

ime said...

Ja men absolut. Att träffa dom som står en närmast är viktigast.
Kram