Sunday, August 25, 2019

En veckas ledighet

Det skönaste är den dagen man jobbar innan man ska gå på lite ledighet. Så denna dagen kändes det extra bra att gå hem. Är så glad att jag bad om semester sista veckan i augusti bara för att vara ledig och koppla av. Sen är det ju en väldig bonus att det ser ut att bli fint väder. Helgen har varit väldigt varm. Imorgon ska jag klippa mig, på tisdag funderar jag på en tur till Malmö. Sen får jag se vad jag känner för resten av veckan. Idag har det varit en trädgårdsmässa på Bäckaskogs slott. Tyvärr missade jag den. Jag får väl ha mässa på min balkong.

4 comments:

Znogge said...

Så perfekt med en veckas semester nu. Jag håller en tumme för att det fina vädret fortsätter hela veckan. Även i dag har vi haft underbart sommarväder!

Kram och ha en fortsatt fin söndag!

ime said...

Ja jag hoppas också vädret håller i sig, känns som jag kan få suga ut det sista av sommaren!
Kram och detsamma till dig!

ibod11 - Ingrid said...

Det var en väldigt väl vald semestervecka och jag hoppas att du får njuta av mycket sommarvärme och många trevliga små äventyr :D
Kram

ime said...

Tack vad snäll du är ☺ det är skönt att vara ledig men man blir ju på extra bra humör när solen skiner.
Kram