Friday, August 09, 2019

Ledig dag

Ledig idag, enda dagen på veckan. Kände för att göra något, det är så tråkigt att bara vara hemma och städa och sånt. Så jag tog tåget till Sölvesborg, gick på Ritz och fikade, strosade runt lite. Inget fick dock följa med hem idag. Nu blir det jobb hela helgen.
Dante med föräldrar verkar ha det jätteskönt i Kroatien. Varmt har dom det och Dante verkar njuta, den lilla underbara ungen. Får så fina bilder, han går omkring i shorts och linne och fina sandaler, sötast i världen.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Bra att du tar dig ut när du är ledig och gör något du gillar att göra. Men det är lika bra om du nästa gång känner att du bara vill ta det lugnt och sitter hemme i morgonrocken och läser :D
Jag kan tänka mig vilka fina bilder på en glad badunge du får se. Kanske en liten Dante med glass över hela sig också. Kul att du kan vara delaktig i resan.
Kram

ime said...

Ja egentligen borde jag väl vara hemma och städa men jag tycker det är så tråkigt när man bara har en ledig dag på hela veckan, måste helt enkelt göra något roligt.
Det bästa är när jag får se filmer på den lille ungen! Han utvecklas så fort.
Kram

Znogge said...

Så härligt att den lilla familjen har sköna dagar i Kroatien. Kan tänka mig att han är en riktigt söt badpojke.

Kram

ime said...

Ja den sötaste badpojken jag sett 😁
Kram