Sunday, August 06, 2017

Haväng

Igår var jag och E på Haväng, det är en underbar plats. Hon hämtade upp mig och jag hade gjort räkmackor som vi skulle mumsa på och E skulle ta med kaffe, men det upptäckte vi på plats att hon glömt kvar hemma.... fler än jag som är tankspridda. Solen sken och det fläktade lite, det mysigaste är ju alla djuren som finns där, jag gick på lite upptäcktsfärd och fotograferade några får som såg förvånade ut över att se mig. Idag är det lite tvätt- och städdag och så kollar jag på friidrotts-VM så mycket jag kan, älskar verkligen att se på det. Sen kommer den här speciella sensommarkänslan över mig, tycker inte alls det ska bli tråkigt att börja jobba imorgon, jag har en skön start, jobb 12-16 imorgon och sen är jag ledig tisdag och onsdag. Så längtar jag ju mycket tills oktober när jag ska få träffa J igen.

2 comments:

Ingrid said...

Det ser verkligen väldigt mysigt ut där och djur förgyller nästan alltid tillvaron :-D
Skönt med en lugn återgång till arbetet. Och du har ju något jättekul att se fram emot :-D

ime said...

Ja djuren är underbara som finns på Haväng.
Ja gissa om jag längtar till oktober!