Monday, August 07, 2017

Måndag

Ja då har jag kommit igång med att jobba och det har faktiskt varit roligt. Minns sista dagarna innan semestern så trött och håglös jag var och hade en känsla av att jag inte presterade alls. Men idag kollade jag lite siffror och visst sålde jag, men längtade bara efter ledighet. Det har känts bra med tre veckor och det var kul att sälja idag och prata med kunder. Skönt också att sluta kl 16, har varit lite på balkongen och solat. Ikväll ska jag kolla mer på friidrotts-VM och se den danska serien Arvingarna. Imorgon blir det skön sovmorgon igen, är ledig nu i två dagar, riktig mjukstart!

2 comments:

ibod11sblog2.wordpress.com said...

Jättefin bild!
Skönt att du har återhämtat dig så mycket under semestern så att energin har kommit tillbaka :D Det hjälper nog även att veta att ännu mer ledighet väntar.
Kram.

ime said...

Ja det är väldigt psykologiskt det där. Att veta att man inom inte alltför lång tid ska vara ledig igen och få göra sin drömresa.
Kram