Friday, September 13, 2019

Ledig fredag

Idag är jag ledig, enda dagen på hela veckan så jag har massor av saker att hinna med. Har tvättat, städat, handlat, strykt kläder och ska fixa matlådor inför helgen. Har hunnit med att skypa med J också. Ikväll ska jag bjuda E på sushi, en försenad födelsedagspresent. Jag har varit och hämtat en Glossybox också, jag prenumererade på en box i månaden för länge sen, men slutade för jag tyckte inte det var några bra produkter, det är olika skönhetsprodukter. Tanken var bra, att få testa produkter men det var ju inte alls de lyxiga produkterna dom marknadsförde som man fick. Men ibland har dom enstaka boxar man kan köpa och det som var i var dagcreme från Clinique, ögonkräm från Origins, serum från Estee lauder, mascara från Mac och lip/cheekgloss från Bobbi brown. Så det var prisvärt. Nu har jag tagit en kopp kaffe och pustat ut lite.

2 comments:

Znogge said...

Jag har sett reklam för boxarna men också hört att innehållet inte alls levererade varje gång. Då tycker jag det är bättre att själv köpa den produkt man vill ha. Denna lät dock väldigt innehållsrik får jag säga.

Kram och ha en härlig lördag!

ime said...

Ja jag slutade för jag var inte alls nöjd, men ibland kommer erbjudanden med riktigt bra märken.

Kram och detsamma till dig