Tuesday, October 14, 2014

Ett annat drömliv

Jag läser lite olika bloggar och en av dom är Charlotte Perellis. Jag blir helt förundrad över hur man kan leva ett sånt liv och hur det känns att vara så framgångsrik och att allt är så fantastiskt. Hennes framgångar på scen och nu hennes 40-årsfirande med en hel fantastisk villa full av vänner, allt anordnat av hennes fantastiske blivande man, lite ironi kan jag inte låta bli att ha. Visst unnar jag henne all lycka och framgång, jag bara undrar hur det känns? Hennes otroliga hus på Djursholm, tror jag det var, som har renoverats och där man kunnat följa alla val när det gäller renoveringen. Alla fantastiska kläder och Loboutin-skor, det är jätteviktigt att nämna märkena på kläderna så man förstår att det inte är något man kan köpa var som helst. Det otroliga frieriet, hennes ring som har ett värde på minst sex nollor. Nu all planering inför bröllopet och just dom här tankarna att man faktiskt kan välja VAR som helst man vill ha det, utomlands eller i Sverige och sen såklart en fantastisk smekmånad som man nog också kan välja var som helst i hela världen som den ska tillbringas. HUR känns det att leva ett sånt liv? Finns det liksom drömmar kvar? Hur är det att vara barn och växa upp i all denna rikedom och att det är så öppet exponerat? Du kan önska dig vad som helst och få det uppfyllt, nästan. Hur bemöter andra människor dig? Är det mycket s k vänner som bara vill sola sig i glansen? Ja det är många frågor, jag skulle gärna ha velat ställa dom och få ärliga svar.

2 comments:

Anonymous said...

Intressant! Jag skulle också vilja veta.
Marie

ime said...

Kanske skulle försöka få svar av henne :)