Monday, October 20, 2014

Migränkänning

Fick migränkänning igårkväll. Började med att allt kändes ostadigt, lite yrsel. Sen kommer dom vanliga symptomen, illamående, svårt att vrida på huvudet, huvudvärk och domningar i händer och fötter. Jag klarade det med ipren, min migränmedicin har gått ut, men det har funkat med värktabletter senaste gångerna och att jag lägger mig så jag blev aldrig riktigt sjuk. Men det är inget kul för jag känner lite grann idag med, lite huvudvärk och trötthet. Skönt att jag planerat att vara hemma idag, är inte roligt att ge sig av när man känner så här. Jag tror mycket är orsaken att jag oroar mig, att jag inte har tryggheten när det gäller arbete. Jag försöker tänka att jag bara ska ta en dag i taget och inte oroa mig så mycket, men det är lättare sagt än gjort.

No comments: