Sunday, October 19, 2014

Söndag

Söndag, är uppe tidigt. Ska åka och handla, sen blir det att fixa här hemma, tvätta ikväll, ska stryka lite också, hinna städa. Har tänkt unna mig ledigt imorgon med, så det är ingen panik med att hinna allt.
Hade en sån söt kund igår, en dam på 83 år som köpte sig en ny parfym, hon fick prova Diors J'adore bland annat och fastnade för den, tycker det är så gulligt när man unnar sig en ny parfym i den åldern, inte snålar med sig själv och klubbmedlem ville hon bli också. Jag har nästan svårt att fatta att jag verkligen får jobba med det här, och speciellt när jag är helt ensam i butiken, vilket händer ibland. Om jag ska försöka komma på något negativt är det enda att jag inte trivs i dom här tajta topparna man måste ha på sig, men det kan man ju stå ut med.

No comments: