Friday, October 24, 2014

Fredag

Finns inget som är bättre än att ge sig av från jobbet efter lunch en fredag. Jag fortsätter jobba rätt lite, denna veckan har inte varit någon framgång försäljningsmässigt men jag orkar inte riktigt bry mig. Jag tar det lugnt!! Har bestämt mig för att jobba mindre resten av året i Lund, får jag jobba på Kicks är jag såklart glad och då jobbar jag så mycket dom behöver mig där.
Jag åkte hem och gick lite i min stad, gick på H&M och köpte en rosa stickad tröja med ett stort glittrigt hjärta på framsidan, kanske inte passar min ålder men det bryr jag mig inte om. Köpte också foundation och ett lipgloss på Åhléns så fick jag en massa små produkter från Clinique, rengöring, ögonkräm, handkräm, läppstift, två dagkrämer och en mascara. Köpte också en dagkräm från Lancome som var nersatt med 50%. Handlade sen lite mat och var sen hos veterinären och köpte mat till katterna, Zelda är inte riktigt bra i sin mage så ibland får jag köpa skonkost.
Imorgon kommer S och på kvällen kommer E, S stannar till måndag. Ska bli skönt med några dagars ledighet.

No comments: