Saturday, October 04, 2014

Lördag

Dom här två sötnosarna träffade jag när jag var och handlade mat. Det är mina barns små kusiner. Deras pappa har en lillebror som är 20 år yngre än honom så det är därför J och S har så här små kusiner. Dom är för söta, jag fick värsta leenden av dom, dom vet ju inte vem jag är men jag berättade att jag är mamma till J och S.
Sen var jag på stan, hämtade bl a två armband som blivit lagade och fick en chock när jag skulle betala, över 700 kronor fick jag betala. Det är sånt man normalt brukar få vänta medan dom gör vid, så jag fattar inte att det kunde kosta så mycket, jag kände mig så dum, hade jag vetat att det skulle kosta så mycket hade jag väntat med att hämta ut dom men nu fick jag vackert betala.
Ska nu städa lite och sen förbereda maten till ikväll när E kommer. Vädret är underbart, 18 grader varmt och sol, det som kallas för brittsommar.

No comments: