Thursday, October 16, 2014

Regn hos mig

Det är så tråkigt väder, har regnat hela veckan. Och det mörknar så tidigt. Det är inget vackert höstväder alltså. Minns förra året när vi var i Köpenhamn och firade min födelsedag att det var varmt och soligt, vilken tur vi hade. Är lite sugen på en Köpenhamnstripp igen, det är en härlig stad.
Det är lugnt och tyst i butiken, jag försöker läsa på om lite hudvårdsmärken, vi har en i-pad med all info. Fick jobbig huvudvärk i eftermiddags, får det emellanåt. Vet att jag har mycket spänningar och stela muskler i nacken och har ofta ont även i ryggkotor när jag vaknar på morgnarna. Två dagars jobb kvar innan ledighet, blir sex dagars jobbande i sträck.

2 comments:

Anonymous said...

Alla dina djurbilder är så fina! Gör att man blir på gott humör :)
Du vet ju att jag har en bondkatt och en liten vovve. Båda har kommit till mig från rätt dåliga omständigheter. De ha liksom valt mig. Fastän jag bestämde för fyra år sedan att jag absolut inte skulle ha några fler djur.
Men nu är de här! Och jag älskar dem!
Marie

ime said...

Åh vad härligt att djuren väljer :) det är underbart att leva med djur!