Friday, October 31, 2014

Fredag

Äntligen fredag och helg.
Jag hade sökt ett Kicks-jobb i Karlskrona, var väl lite tveksam eftersom det är väldigt långt att pendla. Idag ringde butikschefen och sa att det var på 17 timmar i veckan med jobb ca fem dagar i veckan 3-4 timmar och ville berätta att jag var en stark kandidat men det är ju ohållbart att pendla så långt för så lite tid. Jag tyckte det var bra att hon ringde och sa det för då känner jag att jag i alla fall är med i matchen, hon bor i samma stad som jag och är väldigt trött på att pendla. Sen ringde faktiskt en rekryterare om ett annat jobb jag sökt, jag ska kontakta henne nästa vecka. Ärligt talat är jag inte jätteintresserad, jag hoppas på Kicks-jobb i december men det kan ju vara bra att prata med rekryteraren i alla fall.

No comments: