Wednesday, October 31, 2018

Onsdag

Jag har tagit en semesterdag imorgon, jag och E nappade nämligen på ett jättebra erbjudande på Brösarps Gästis, vi ska åka dit imorgon, äta där på kvällen och sova över en natt och sen äta god frukost. I priset ingår även entré till deras spa. Man kan bada ute i varma små pooler eller inne. Bara koppla av. Jag försökte ta en massagebehandling men där fanns ingen bra tid. Jag har jobbat lite extra på det spaet en gång i tiden, men det var en annan person som drev det då. Sen har jag en fridag på fredag. Ska bli skönt med ledighet, jag jobbar sen hela helgen. Idag ska jag ge mig av snart, jobbar till 21 ikväll.

4 comments:

Znogge said...

Så härligt det låter! Helt rätt att ni unnade er :D

Kram och ha det riktigt gott!

ime said...

Ja det ska bli skönt, ren avkoppling.
Kram

ibod11 - Ingrid said...

Jag tror att det var precis vad du behövde. Hoppas du njöt lika mycket som jag tror att du gjorde. Synd att det inte blev någon massage men bara att få ha det skönt och äta gott är tillräckligt bra :D
Kram

ime said...

Ja men det är fantastiskt skönt med ett avbrott i vardagen. Och man behöver inte åka jättelångt för det.
Kram