Sunday, March 30, 2014

Har äntligen fått skypa med J, det var ett tag sen. Han har ju varit igång en vecka med sitt jobb, dom har varit på en konferens, 160 stycken, som alla ska börja. Det är ett enormt stort företag. Grundaren är en välkänd man i Japan och nu har J fått hälsa och prata med honom. Han kände faktiskt till vad J heter och sen frågade han om det var Norge eller Sverige han kom ifrån. Tänk.... min lille J är i Japan och träffar en superkänd företagsledare som byggt upp ett imperium från grunden och som nu finns i hela världen.... tanken svindlar och jag är så oerhört glad för J:s skull, han lever sitt drömliv nu. Han visade runt mig i lägenheten via skype och jag kunde faktiskt se helikopterplattan som finns överst i skrapan där han jobbar, han bor 10 minuters promenad från sitt jobb. Nu ser han jättemycket fram emot att lilla S kommer dit och hälsar på. Kanske kanske blir det möjlighet för mig också att få åka dit i år.
Ena bilden ser man företagsledaren prata med J.

No comments: