Friday, March 21, 2014

Har hämtat mina nya glasögon idag, det känns bra, jag ser bättre nu! Återigen slås jag av hur bra jag bor, jag lägger väldigt mycket av min lön på att bo men det är värt det. Det är så otroligt bekvämt att gå på fem minuter upp på stan och ha allt man behöver där. Köpte mat på Coop och där är så fint, deras "matgata" med fantastiska delikatesser är 40 meter lång och utbudet känns nästan som en saluhall, typ Östermalmshallen, fast miljön går ju inte att jämföra men för att vara lilla Kristianstad är det riktigt bra. Jag köpte nudelsallad som jag ska äta nu till lunch och sen god fruktsallad med vaniljsås som blivit en favorit som jag ska äta ikväll.
Igår på Bar b ko var det fantastisk mat som vanligt.
Vid två ska jag gå till tåget, då sitter E redan på det och så blir det besök på Emporia.

No comments: