Friday, March 07, 2014

Idag har jag haft en härlig dag. Åkte till Sölvesborg och klippte mig och sen tillbringade jag någon timme inne i stan och det finns inget bättre ställe att tillbringa en ledig vårdag än i min gamla mysiga hemstad. Fikade på fina Ritz, gick sen till Smaralda och tittade och gud vad mycket fint där var, önskade jag hade haft råd att shoppa, där var så mycket att välja på och man kan ju undra vad man ska på Emporia och göra när det finns en sån fin butik i Sölvesborg. Sen köpte jag lax på hemvägen. Var sen en stund i Kristianstad, skulle ju välja nya glasögonbågar. Det blev faktiskt inte på Smarteyes som var tanken för jag vet ju hurdana glasögon jag vill ha, ganska markerade stora bågar och tydligen har jag en smal näsa så dom blir inte på plats, jag måste såna näskuddar som det heter så bågarna stannar där dom ska och då hade dom inga bågar att välja på som passade på Smarteyes, tittade på ett par ställen men valde sen ett par bågar på Specsavers och om två veckor ska jag nog få hämta dom. Spännande. Sen handlade jag lite på Coop och nu har jag ätit och ska koppla av och titta på Let's Dance ikväll. Härligt med ledig fredag!!

No comments: