Friday, March 14, 2014

Har varit så himla trött idag. Det är jobbiga dagar, går upp tidigt, oftast innan klockan fem, pendlar med tåg som ofta krånglar och så hemma vid tidigast kvart i sju på kvällen. De här två senaste dagarna har jag fått gå över till kundtjänst den sista en och en halv timmen, då är jag ganska trött, sen sitter jag jämte någon och lyssnar för att lära mig och hänga med på skärmen, nya program, koder med mera. Jag ser inte bra där, sitter liksom snett och får ont i huvudet direkt. Idag fick jag såna obehagliga yrselkänslor. Men jag hoppas jag snart lärt mig det hela, att mina glasögon snart är klara och kan jobba lite med det så jag lär mig. Tjejen jag sitter hos är jättetrevlig och jag jobbar med flera trevliga ungdomar. Det är roligt att jobba med olika åldrar, har en jättetrevlig kollega också som jag brukar luncha med, hon är faktiskt i pensionsålder men har valt att jobba längre.
Vi skulle ju gått ut och ätit ikväll mitt gamla tjejgäng, men det blev inställt. Det var lite tur för jag är för trött. Vi har pratat om att kanske ta en lördag och åka till Emporia ihop, vi börjar bli för gamla för att orka gå ut på kvällarna....

No comments: