Thursday, March 13, 2014

Lång dag idag, gick hemifrån kl 6 på morgonen och var hemma sådär vid åtta ikväll. Efter att tågen funkat hyfsat ett tag blev det kaos i morse. Vi fick alla gå av tåget på morgonen innan det ens börjat rulla, något fel på spåren till Hässleholm så inga tåg kunde gå. När man ser typ 500 personer vimsa omkring och inte veta varifrån ersättningsbussarna ska gå så är det inget kul. Det kommer ju aldrig så många bussar så alla får plats, så jag gick helt enkelt hem och tog bilen till Hässleholm och åkte tåget därifrån. Kom bara 10 minuter för sent till jobbet, det hade jag aldrig gjort om jag skulle tagit buss. När jag sen åkte hem ikväll fick jag koncentrera mig stenhårt på att komma ihåg att gå av i Hässleholm igen och ta bilen. Men det gick bra.
Imorgon är det fredag - IGEN. Veckorna går extremt fort.

2 comments:

Anonymous said...

Men så hiskeligt söt liten rackartuss! <3

Kram
Stoffe

ime said...

Javisst är den! Det är dock inte min egen, brukar skriva när det är mina egna katter på bilderna.
Kram