Monday, March 31, 2014

Här ett foto på mina två grodor.
Idag var det premiär för en mjukglass, det var gott. Åt den innan jag tog tåget hem, när jag sen kom hem var det iskalla vindar här. För övrigt har dagen varit väldigt seg, haft grus i ögonen hela dagen, tycker inte om sommartid, jag gick ju faktiskt upp tio i fyra i morse för inte lyckades jag somna tidigare igårkväll.
Fick ett sms från en tidigare kollega, blev minst sagt paff. Han har varit väldigt dålig på att höra av sig, inte svarat på mail från mig och inte hållt vad han sagt. Idag fick jag ett meddelande från honom att jag skulle titta på bloggen som tidningen har, där hade han själv skrivit ett inlägg om att han blev vald till Årets affärsman och säljare.... jaha?? Snacka om att vara uppfylld av sig själv när man inte hör av sig alls förutom att berätta om sina egna framgångar.

No comments: