Tuesday, May 27, 2014

En härlig tisdag

Man går aldrig hem med så lätta steg från jobbet som när man vet att man är ledig dagen efter. Idag har jag haft sovmorgon och ska ge mig av till Sölvesborg. Ska unna mig en fika på Ritz, gå lite i min favoritsommarstad. Tror jag ska köpa lite pelargonior och plantera, mina minipenséer har gjort sitt nu. Fick en fin lavendel av E som dock pryder balkongen.
Blir en lite konstig vecka det här, jobb varannan dag, på torsdag är det ju helg.
Har bokat bord på Barbko till nästa fredag, det är S:s önskemål, hon kommer hem på onsdag. Jag kan inte fatta att det bara är drygt en vecka tills hon kommer hem. Dessa fem månaderna har gått extremt fort.

2 comments:

Åsa said...

Det gör ju det...fort fort fort :)
Kram på dig!

ime said...

Ja snart kommer vi att undra vart sommaren tog vägen!?
Kramar