Saturday, May 31, 2014

Lördag

Gick upp på stan i förmiddags, det är varmt och soligt, lite grann blåser det. Jag hade ett par ärenden och sen satt jag ute på Duvanders och fikade på ett par frallor och en jordgubbskaka. Blev lite konfunderad av att upptäcka att Donna flyttat in i Ceninos lokaler, kändes inte alls som så mycket varor där heller som det brukar vara. Var också inne på Miss K och tittade men där var inte alls sånt utbud som det brukar vara. Går det lite knackigt för handeln i stan? Det har öppnat en Twilfit-butik också. Jag behöver ny bh, ska gå dit sen, uppskattar att man får bra hjälp. Sen har jag varit och handlat mat på Maxi. Nu blir det nog en powernap, en viss fröken Tilda envisas med att väcka mig jättetidigt, hon ska tvätta mig i ansiktet och ger sig inte. Så jag tror minsann jag behöver ta igen lite sömn.

No comments: