Wednesday, May 07, 2014

Trevlig tågresa

A ska sluta på jobbet vi är på nu, bara att gratulera, hon har fått sommarjobb på Kicks, jag är glad för hennes skull.
Trevlig tågresa hem idag, träffade I som jag jobbat ihop med innan så vi satt och pratade hela resan hem. Hennes son har också bott och jobbat i Japan innan men är nu hemma i Sverige igen. Hon är ju rätt mycket äldre än mig, det är flera år sen hon gick i pension, men jag får inte riktigt ihop det, hennes föräldrar är 83 och 86, hennes mamma måste varit typ 16 när hon fick henne!? Hon hade varit och hälsat på dom idag och berättade att dom skulle bila till Hamburg nästa vecka, hennes föräldrar alltså, pappan skulle köra och är 86 år!!? Herregud. Från Lund till Hamburg på semester. Låter lite halvfarligt men ändå häftigt!

2 comments:

Åsa said...

Hahhah, galet, men härligt ;-)
Tänker alltid på dig när jag går in på Kicks :) alltid liksom?
Kram på dig!

ime said...

Ja det är roligt med modiga pensionärer :)
Ja jag saknar Kicks, vad roligt att du tänker på mig :)
Kram