Friday, February 27, 2015

Fredag

Så härligt med sol och blå himmel idag, hemma tidigt och en kopp kaffe i min soffa. Älskar mina Filippa K-muggar, finns inga godare muggar att dricka kaffe ur. För det är faktiskt så, kaffet smakar annorlunda, jag vill ha hyfsat smala och höga muggar att dricka ur, så det håller sig varmt. Jaha, då blir det lite slappande ikväll, ska kolla på premiären av Let's Dance och inte lägga mig för sent för det blir jobb imorgon också, långlördag ensam i butiken. M frågade idag om jag kunde tänka mig att byta tjänst med henne, hon jobbar tors-fre och varannan lördag, den veckan hon inte jobbar lördag jobbar hon onsdag. Men jag sa nej, det funkar bättre för mig att ha det som idag, jag får lättare timmar i butiken i Lund i slutet på veckan och på lördagar, man måste tänka på att det ska funka för en själv även om det är synd om henne.

No comments: