Wednesday, February 11, 2015

Onsdag

Lång dag idag. Åkte med tåget 6.24 och kom hem halv nio ikväll. Tog ett pass i morse i Lund och sen skulle jag åka till Hässleholm och jobba några timmar och stänga butiken, men jag blev tillfrågad om att jobba i butiken i Lund istället så M tog mina timmar i Hässleholm så jag kunde vara i Lund. Roligt när man kan hjälpa till och samtidigt få ihop allt, dessutom går tiden så himla fort i Lund, där är mer kunder och roligare att jobba. Ska jobba där imorgon igen, så jag får sovmorgon imorgon, så skönt efter en sån här lång dag. Jag fick ett hål på två timmar mitt på dagen idag, så jag och lilla S stämde träff på St Jakobs stenugnsbageri, mitt favoritfik nr 1. Vi åt jättegod macka där och jag tog en chokladboll och S en semla. Man får verkligen passa på att njuta av hennes sällskap för i slutet på nästa månad flyttar hon till huvudstaden minsann.

No comments: