Tuesday, February 03, 2015

Husplaner?

Jag är en trogen läsare av hemnet-annonser även om jag inte har några planer på att köpa ett hus. Här kan man se en mini-villa i Åhus, 70 kvm fördelat på två plan till priset av 2,4 miljoner. Jag skulle aldrig klara av att bo så, man kan inte sitta någonstans i trädgården lite oskyddat, du sitter nästan i grannens trädgård när du sitter på en uteplats, fy vad hemskt. Helt öppet. Man kan nästan slå upp utemöbler på ett torg lika bra, helt oskyddat. Tänk att människor vill bo så!? Jag är nog ganska asocial, jag vill inte sitta och konversera med grannen om jag ska dricka lite kaffe och läsa tidningen. Jag bor egentligen superbra som jag gör nu, min balkong är mot en park och den enda grannen jag har är en gammal man som någon enstaka gång sitter på sin balkong.
Har drömt om en man i natt som jag emellanåt drömmer om, jag fattar liksom inte varför jag gör det, vi har en riktig lovestory ihop. Och jag är såååååå lycklig.

No comments: