Wednesday, February 04, 2015

Onsdag

Har varit hos doktorn ikväll, har ont i örat. Får ju eksem emellanåt, som jag behöver droppar mot. Har haft det länge och jag vet ju att det inte går över av sig självt, ändå dröjer det innan jag går dit, korkat jag vet. Men nu ska jag droppa så är det snart bra och jag hör igen.
Köpte en poncho på Åhléns, puderrosa, jättefin och skön. Jag beställde ju en på H&M men den var ju alldeles för stor, dom finns ju oftast bara i one size och då måste man vara jättelång för att kunna ha den. Det är så bra att ha något att svepa om sig för det är lite kallt i butiken ibland. Skulle åkt till Elgiganten och köpt ett strykjärn efter jag varit hos doktorn men jag glömde helt bort det. Får göra det i helgen istället. Mitt gamla strykjärn slog det en stor eldslåga ur i början på veckan, jag blev helt chockad men drog ut sladden snabbt som f-n så det blev ingen brand tack och lov.

No comments: