Monday, February 23, 2015

Måndag

Här är ett foto på min egen lilla chinchillaperser Zelda. Hon är så ovanligt söt denna lilla katt och hon har så roliga egenskaper. Den här typen av perser är ofta väldigt snackiga och det är hon, speciellt på kvällarna när jag gått och lagt mig, då sitter hon och pratar för sig själv, har massa konstiga jamanden för sig, skulle så gärna vilja veta vad det är hon vill säga.
Idag har det varit kallt och det har snöat lite emellanåt, men inget som lagt sig. Blir lite extra tid i Hässleholm imorgon också eftersom A fortfarande är sjuk.
Har varit på en intervju i eftermiddag, fast jag trivs så bra där jag jobbar nu så skadar det inte att skicka in lite ansökningar på jobb som verkar intressanta. Jag fick ett mail från detta jobbet att dom fått över 300 ansökningar så jag blev väldigt förvånad att dom ringde och ville träffa mig. Det var ingen särskilt lång intervju och jag har ingen aning om hur det gick, men jag antar att dom träffat väldigt många så jag tänker nog inte mer på detta.

No comments: