Thursday, February 12, 2015

Torsdag

Beställde en gräddfärgad blus i 100% mullbärssiden från hm som jag hämtat idag. Den var verkligen fin och med tanke på ett inlägg jag hade för ett tag sen att jag har svårt att hitta min stil så känner jag att detta verkligen är det, men då vill jag matcha den till jeans, då känner jag att jag trivs. Tycker jag hittat plagg nu som jag trivs bra i och som passar mig, jag vill inte se ut som en tant och inte heller som att jag tror att jag är 25. Blusen var dessutom till 50% rea.
Idag sov jag ut, så skönt. Blir samma tid i butiken i Lund i eftermiddag och stängning, vet inget om morgondagen men ställer in mig på ett pass i Lund på eftermiddagen och sen blir det butiksjobb igen i Lund på lördag. En del undrar om jag inte tycker det är jobbigt att fara omkring och jobba på olika ställen men jag trivs med det. Det är 8-17 måndag-fredag jag tycker är så tråkigt.

No comments: