Tuesday, February 03, 2015

Kallt idag

Om man ska uttrycka sig snällt så var gårdagen inte en av de bättre dagarna för Skånetrafiken. Det var problem på kvällen också, eller rättare sagt var det nog problem precis hela dagen av olika slag. Pågatåget på kvällen var helt inställt och ersatt med buss så jag var inte hemma förrän närmare åtta på kvällen när jag slutade kvart över sex och har tre mil hem... Idag är det kallt för att vara i Skåne så tyvärr får man nog räkna med fortsatta problem.
Igår berättade A att en kund ringt och lovordat mig för att jag varit så hjälpsam i lördags, det var tydligen en stamkund jag hjälpt. Jag blev såklart glad, det känns mycket bättre i denna kedjan, det är ett helt annat klimat att jobba i. Jag ska hjälpa till i Lund-butiken igen några dagar, L ringde mig igår och frågade.

No comments: