Wednesday, July 18, 2018

Regn hos mig

Nu kan man göra riktiga fynd. Klickade hem ett par ljusgråa mockaballerina klädda i skinn för 149 kronor!!
I morse när jag cyklade till tåget kom det lite regnstänk, jag hade bara en tunn klänning och cyklade med ett paraply i handen. Men sen började det regna! Har ösregnat i stort sett hela dagen och det har känts väldigt skönt. Fast när jag skulle hem vågade jag inte cykla med paraply för jag hade handlat och hade rejält med kassar, kändes lite ostabilt.
Blev riktigt glad idag, fick ett mail från en chef att han uppfattade mig som vaken, pigg och glad och inpirerande. Vilka fina ord. Tänk vad mycket det gör att få lite uppskattning.

6 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Skönt med regn men kanske inte bästa tillfället att cykla med matkassar ;)
Åh, så roligt att få den fina feedbacken från en chef. Det gör att man får mer av både energi och vilja :D
Kram

ime said...

Ja tänk så mycket energi man får av lite snälla ord!
Kram

znogge said...

Grattis till ursnygga skor och ett mycket gott beröm. Det värmer verkligen och det betyder mycket att chefen ser en. Du har ju visat flexibilitet och tagit ansvar vilket helt klart har noterats. Härligt!

Kram

ime said...

Tack tack 😊 ja det var jätteroligt att få så fina ord. Det fick jag minsann aldrig höra från min förra chef 🙄
Kram

Anneli said...

Hej,
Vilka snygga skor! Grått är flott! Hoppas de blir bra. Men vad skönt md lite regn trots att man blir blöt :-) Så kul att få positiv feedback från chefen. Grattis!
Kramen, Anneli

ime said...

Javisst är det snygga skor och jag tänkte på dig som bara handlar på rea 😀
Tack! Ja jag blev glad över lite beröm!
Kram