Saturday, July 04, 2020

Kall och blåsig lördag

Min lilla Tilda på bilden
Idag har det varit typ 15 grader, blåst och regn. Hoppas det vädret inte håller i sig, min semester närmar sig. Idag har jag känt mig lite förkyld och trött, har bara varit inomhus hela dagen, till och med sovit några timmar. Jag skulle träffat kusin I, hon hade hälsat på sin mamma och vi skulle gå ut och äta, men jag ställde in. Känns onödigt när man inte känner sig helt kry. Hoppas vi kan träffas någon dag på min semester istället.

8 comments:

Eva i Dalarna said...

Ja det var klokt att ställa in träffen med kusinen. Speciellt pga den pandemi som pågår i världen. Vi har ju alla ansvaret att försöka förhindra smittspridningen.

ime said...

Ja absolut, jag vill inte smitta någon.

Annonym said...

Men, vilken fin katt du har! Ja bättre väder kunde vi haft. Bor vid havet o här stormar det. Våra katter vill inte gå ut. Krya på dej / Lilian

ime said...

Tack 😊 javisst är hon fin min lilla Tilda!
Jag känner mig redan bättte tack.
Härligt ändå att bo vid havet trots storm.

Znogge said...

Klokt att ställa in träffen för det kommer fler tillfällen. Hoppas att det är en snabbt övergående åkomma.

Vädret just nu är inte roligt men det är i alla fall lite varmare i dag. Alltid något.

Kram

ibod11 - Ingrid said...

Hon är så fin din Tilda och det måste kännas väldigt bra att ha två kompisar hemma när du måste stanna hemma och kurera dig. Krya på dig!
Kram

ime said...

Znogge: ja det är bättre att ta det vid ett tillfälle man känner sig helt frisk.
Kram

ime said...

Ingrid: javisst är hon fin min lilla Tilda ☺
Kram