Monday, January 13, 2014

Fick migrän i natt, inget jätteanfall, men tillräckligt för att jag skulle ta min medicin, började igårkväll med att jag blev så himla ljuskänslig och sen kom en del andra symptom. Det var inte så jättefarligt men känns ändå skönt att dämpa det med medicin. Nu är det så länge sen jag använde min medicin så en del av den har nog gått ut. Måste kolla upp det. Nu mår jag bra igen men är rätt trött.
Igårkväll hände en läskig sak, det var ett brandattentat mot en byggnad nära mig där socialförvaltningen ligger. Jag såg plötsligt ett jättesken, tänkte inte så mycket på det men plötsligt kom värsta utryckningen av brandkår, polis och ambulanser. Det var ju inga i byggnaden och det släcktes rätt snabbt, polisen tror det var en molotovcocktail, va!! I lilla Kristianstad.

No comments: