Friday, January 24, 2014

Nu har jag väntat tio dagar på att få lön från spa:et jag jobbar lite extra på ibland, det är inte Ronneby och jag inser att dom måste ha ekonomiska problem eftersom jag inte får min lön. Det känns för jävligt. Jag har ringt, sms:at och frågat och hela tiden blivit lovad, idag har ekonomidamen gjort sig oanträffbar före lunch, när jag ringer efter lunch kan jag ge mig den på att hon åkt hem eller något. Vad man känner sig liten och maktlös, jag behöver verkligen pengarna. Och jag har haft oändligt med tålamod och trott varje gång att pengarna ska komma som dom sagt. Jag är riktigt riktigt arg.

2 comments:

Åsa said...

Hota med att anmäla dem till polisen om du inte får betalt..
Usch va risigt..
Hoppas det löser sig :)
Stor kram!
Åsa

ime said...

Tro det eller ej, lönen kom idag. Men nu är det färdigjobbat för min del på det stället.
Kramkram