Thursday, January 23, 2014

Lilla S åker till Thailand idag, googlade en bild på stället hon ska till och fick upp denna! Mja... inte helt illa. Det är ju så nära Singapore och är billigt att flyga. Unnar henne verkligen allt hon får uppleva, hon har hamnat i paradiset verkar det som när man läser hennes blogg!
Jag och J hade en heldag tillsammans igår, så skönt att bara få vara, prata, umgås, fika med mera. Känns bra, om jag ska tänka framåt vet jag inte när jag nästa gång får fira hans födelsedag ihop med honom. Vi tittade på lite foton igår, vi kom in på varma källor eftersom det finns många sådana i Japan och jag har ju varit på Island och badat i varma källor där, helt underbart. Det är många fantastiska resor jag varit på med mitt gamla jobb och vi fick uppleva saker och bo på hotell och äta på restauranger man kanske inte hade gjort om man åkt privat. Vi var t ex i Monaco, Wien (en underbar stad), Barcelona, Budapest, Lissabon med mera. Även resan till Kiruna och Jukkasjärvi var fantastisk, den gjorde vi med bara avdelningen, inga kunder. Så visst har jag fått uppleva mycket och vi kom varandra nära vi som jobbade ihop. Men resor med kunder är rätt jobbiga, det krävs så mycket av en och jag var ofta utmattad när jag kom hem.

No comments: