Sunday, January 26, 2014

Ganska skönt att vara inomhus idag och titta ut på snöfallet och veta att jag slipper gå ut i det. Håller på att tvätta istället. Imorgon däremot måste jag ge mig av, utbildning kvällstid i dagarna tre för det nya jobbet. Är rätt kluven till det hela. Inget jobb jag ser så mycket fram emot, men skönt att ha något att åka till. Får se hur det blir, om jag ska jobba heltid eller en dag ledig i veckan så småningom, kanske ta upp spa-jobbet i Ronneby igen, jag får se helt enkelt.

4 comments:

Åsa said...

VA spännande :) hoppas det blir bättre än du tänkt :)
Kramar Åsa

ime said...

Tack fina du, det kanske kan bli bra det hela!
Kram

Susanne Jonsson said...

Vilken fin liten pippi! Jag tycker man blir glad av att titta på småfåglar, vi har ett fågelbord utanför köksfönstret där småfåglarna kalasar på frön och nötter och det är en fröjd att titta på dem. Spännande med att du jobbat på spa! Vad har du gjort där? Det låter som ett väldigt roligt jobb, spa är en härlig miljö att vistas i :)

ime said...

Javisst blir man glad av att titta på fåglar, jag blir glad av alla djur! Kanske inte ormar förstås.
Jag gör behandlingar när jag jobbar på spa och det är ett underbart jobb!
Kram