Wednesday, January 22, 2014

Idag fyller mina barn år, J blir 25 och S 23. S är ju i Singapore och det känns jättekonstigt att inte få fira henne, förra året var J i Japan, då var jag i Lund hos S, vi var ute och åt sushi och sen följde hon med hem och så åt vi kladdkaka här. Jag ska baka kladdkaka idag också som jag och J ska fika på. Jag har svårt att fatta att jag har så stora barn!! När jag fyllde 25 så var jag gift och väntade J. Tack och lov har mina barn andra ambitioner än att bilda familj redan. Det kommer att kännas ännu konstigare i framtiden eftersom J snart flyttar till Japan. Vi har i alla år firat födelsedagarna ihop, men å andra sidan hade det ju räckt att någon av dom flyttat någonstans lite längre iväg här i Sverige för att vi inte skulle kunna fira ihop. S verkar ha det jättebra i Singapore, hon har fått vänner som firar henne idag och det är jag jätteglad för, annars tror jag hon saknat oss lite för mycket idag.
Jag känner mig lite bättre, men inte helt återställd. Blir inomhus idag också, men idag har jag i alla fall klätt på mig.

2 comments:

Åsa said...

Förstår det känns märkligt att ha dem så långt bort. Är de födda på samma dag? Va häftigt :)
Hoppas du kryar på dig fining :)
Kramar Åsa

ime said...

Ja dom är födda samma dag, J fick en lillasyster på sin 2-årsdag!
Tack, jag börjar känna mig bättre nu!
Kramkram