Tuesday, January 28, 2014

Nu gäller det att fokusera på det som är bra i mitt dagliga liv. Att ständigt tänka på det, som ett mantra. Jag är glad för min lägenhet, jag är glad för att den ligger så bra till, att den är varm. Jag är glad för mina katter, dom är som två individer som bara ger kärlek och sällskap. Jag är glad för J:s sällskap, han lagar middag här ikväll som jag kan äta imorgon eftersom jag kommer hem jättesent ikväll. Jag är glad för att jag är frisk. Jag är glad för S:s skull som får uppleva så mycket nu i Asien. Jag är glad för mina trogna vänner som ständigt hör av sig till mig och inte tillåter mig att deppa ihop helt. Jag är glad för vänförfrågan från L på fb som var min närmaste chef på varuhuset. Jag kommer INTE att behöva vara på detta jobbet i oändlig tid, HOPPAS jag. Så ser det ut.

No comments: