Thursday, January 02, 2014

Har varit på stan, anmält mig på arbetsförmedlingen, var en bra tjej jag träffade som berättade att hon också varit i det jag är i nu och då känns det mer trovärdigt när dom ger råd. Lilla S var med på stan så vi var och handlade lite åt henne, solkräm och liknande, på tisdag bär det av till Singapore för hennes del. Hon bjöd på en fika, var alldeles fullt på olika caféer på stan, var kommer alla människor ifrån?? Är det mellandagsrean som fortfarande lockar? Ringde min moster precis som pratat in på min mobil att jag skulle ringa henne, det var brådskande. Blev lite orolig först men det var bara att hon ville veta när S åker. Vi ska försöka hinna hälsa på henne på måndag, det är inte jag som är upptagen så att vi inte får ihop det utan S. Jag har helt tomma dagar framför mig.

No comments: