Friday, January 10, 2014

Tyckte det var dags med en bild på en get här på bloggen!
Idag är det sol och blå himmel, underbart! Det har stormat i natt, jag hade så svårt att somna igår, men när jag väl lyckats vaknade jag efter ungefär tre timmar och var helt klarvaken. Fick t o m gå upp och titta lite på tv, så småningom somnade jag om. Sov till nio sen, en granne reparerar sitt badrum och dom har börjat borra en massa vid halv åtta sådär innan i veckan men idag dröjde det lite så jag fick tack och lov sova.
Har inga direkta planer för dagen. Tycker väl att det har sjunkit undan lite det här med senaste jobbet. Jag vet att jag gjort ett bra jobb där, har fått bevis för det av min närmaste chef och mina kollegor, om sen en annan person anser något annat så är det deras förlust, precis så uttryckte tjejen på arbetsförmedlingen det när jag berättade. Jag kan dock bli lite konfunderad (inte första gången) hur det fungerar på arbetsmarknaden idag. Att man kan ha lika mycket extrapersonal som ordinarie personal t ex. Att det är så fullt accepterat.

No comments: