Friday, April 26, 2013

Efter två dagar på Kicks så vet jag i alla fall vad jag vill jobba med, om jag kan välja. Jag trivs med att sälja, råda, träffa människor och dom som jobbar där är så trevliga. Idag kom en representant från L'oreal och skulle bygga om lite bland deras varor och hon var väldigt trevlig, hon frågade om jag var intresserad av ett jobb hon blivit tillfrågad om hon kunde rekommendera någon och självklart är jag det, hon ska ringa och prata med chefen där. Även om det inte blir något så är det ju precis det här som meningen med praktikplatsen är för min del, att jag ska få kontakter och det är ju en helt annan sak om någon rekommenderar en eller att vara en bland 200 sökande. Så om jag håller alla tummar nu kanske det blir napp på något sätt. Jag ska få följa med en kväll till Malmö också för Dior-utbildning, så roligt!!! Jag är verkligen glad.

No comments: