Tuesday, April 23, 2013

I min ålder brukar man inte gå omkring med skrubbsår på knäna, men jag gör det. Fattar inte varför jag jämt trillar, var i Hässleholm innan, skulle träffa butikschefen på Kicks och hela foten vek sig och jag flyger handlöst fram. Dessutom gick det hål på mina jeans, men det kanske inte gör något, det är många som har hål på jeansen. Detta hände inte på Kicks, tack och lov, utan efteråt på gatan. Ja, i alla fall har vi bestämt nu att jag ska börja på torsdag och det ska bli roligt, alla verkar så snälla och positiva. Det är många som flyttar omkring och jobbar mellan butikerna, så jag vet att det är svårt att komma in och få jobb men hon sa att en del vill ha in lite nytt blod och att hon gör allt för att hjälpa till, ja jag ska i alla fall få lära mig allt och det ser jag väldigt fram emot, det kan bara vara positivt i mitt jobbsökande ju mer erfarenheter jag får.

No comments: