Monday, April 08, 2013

Har upptäckt en ny doft, ME från Lanvin, fick ett prov när jag beställde varor från Kicks och mums vad god den var, Lanvin är ett nytt märke på Kicks. På tal om Kicks så längtar jag ju efter att få börja min praktik där, skickade ett mail förra veckan till af om dom kunde skicka nya handlingar till mig så vi får börja om med hela proceduren igen eftersom ingen kan hitta handlingarna som butikschefen på Kicks skickat in till af, har inte ens fått svar på mailet och inte heller fått nya handlingar på posten. Skrev ytterligare ett mail idag och frågade OM dom ville skicka nya handlingar ELLER om jag ska ta mig dit för att sitta och köa för att få ett papper, jo idag har dom skickat nya handlingar som jag förhoppningsvis får imorgon och som jag sen ska skicka till Kicks och den här gången ska jag be henne på Kicks skicka tillbaka dom till mej så att jag personligen kan gå till af och lämna över dom. Det är verkligen frustrerande när man vill göra något och dessutom har ordnat allt själv att det ska ta så här lång tid och att ingenting händer.

2 comments:

Åsa said...

Men åh va kul med ett jobb på Kicks?
Grattis :)
Kramar Åsa

ime said...

Tack, ja det är bara en praktikplats men jag skulle väldigt gärna vilja jobba där så det är kanske ett sätt att få in en fot, vem vet!
Kram