Tuesday, April 02, 2013

Idag är det en glädjens dag. M har fått en liten flicka, igår kom hon på exakt uträknad dag. Har inte pratat närmare med M men har gratulerat via sms och fb både till henne och hennes otroligt stolte A som blivit pappa.
En annan glad nyhet är att den katastrofala säljledaren på det förra jobbet nu fått kicken. Hon jobbade alltså kvar två och en halv månad efter jag slutade och inte ens ett halvår på sin tjänst men herregud vad hon hann med att förstöra, både bland personal och kunder, dom har en otrolig uppförsbacke nu om dom ska klara att rädda denna tidningen. Men det kan ju bara bli bättre.
Har varit hos doktorn idag och enligt henne är jag frisk som en nötkärna, nä inte riktigt, men jag har ingen infektion som behöver behandlas, det låter bra på lungor och snabbsänkan var bra, så det här ska kroppen själv klara av. Men det bör vara borta inom en vecka, och jag tycker jag känner mig bättre idag även om jag höll på att svimma i duschen i morse, blev helt skakig, illamående och vit i ansiktet, var jätteobehagligt. Men läkaren sa att det inte var nödvändigt att duscha innan man kom... rolig hon är, det var verkligen nödvändigt. Nu ska jag försöka repa mig i veckan, vet inte om jag för snabbt gick upp när jag trodde jag var bättre i mitten på veckan och kanske därför jag fick feber igen och har legat utslagen hela helgen. Så himla trist. Har inte upplevt nån påsk alls och stackars S som varit här och jag har bara legat sjuk. Men hon har ju hälsat på lite andra människor på sin pappas sida.

No comments: