Friday, April 05, 2013

Tilda som vill testa den roliga kartongen som Zelda brukar sitta i.
Nä, nu ska jag gnälla lite, jag är så trött, har svårt att somna på kvällarna och vaknade i natt och kunde inte sova, förkylningen ställer till det förstås.
Sen är det det här med arbetsförmedlingen, igår fick jag ett mail om att dom inte kan hitta att Kicks skickat in brevet om min praktikplats men där tror jag faktiskt mer på Kicks-tjejen som säger att hon gjort det, det ligger säkert på någons skrivbord på arbetsförmedlingen, ja jag är sur på dom. Jag har SJÄLV ordnat det här, får ingen hjälp alls och dom säger bara att något papper inte kommit in. Så nu får allt börja om igen, jag ska skicka nytt papper till Kicks och sen tar det flera veckor igen då jag får gå och undra vad som händer. Om inte jag ligger på arbetsförmedlingen så hör jag ingenting. Ja, det är inte lätt att vara positiv.

No comments: