Thursday, April 18, 2013

Måste erkänna att jag gillar mina morgnar supermycket då jag inte har någon tid att passa. Jag sover så länge jag vill, dricker kaffe, läser tidningen och surfar på datorn precis hur länge jag vill. Det är tyst och stilla i min lägenhet, det är det visserligen för det mesta men katterna sover alltid när jag går upp sådär vid nio-tiden. Det blir en omställning när det inte är så här längre, om det nu blir praktikjobb eller riktigt jobb, men det är bara att ta då. Men jag är inte gjord för att gå upp halvt mitt i natten och stressa iväg, jag mår så mycket bättre av att få ta det lugnt på morgnarna, affärstider skulle passa mig perfekt, jag börjar hellre senare och jobbar längre, tiden på eftermiddagen/kvällen är inte lika betydelsefull för mig som morgonen.
Igår satt jag på balkongen och det var jätteskönt, måste fixa lite därute, tvätta av träsoffan och golvet och plantera lite blommor, herregud, jag har inte ens satt några penséer, tänk om det såg lika fint ut som på bilden?

No comments: