Sunday, April 28, 2013

Sol ute idag, kanske hinner med en liten stund i solen på balkongen. Håller på att tvätta, har varit och handlat, ska göra kycklingsallad som jag kan ta med mig och äta på jobbet. Ska städa också.
Har fått både mail och sms från tjejerna från gamla gänget, vi pratade lite löst om att åka till Emporia i Malmö ihop nu i maj. Nu hade dom en lördag på förslag men den lördagen är ju jag på Kicks, vi får se hur det blir, jag är ju inte sådär stadd vid kassan precis och helgen innan ska jag och S åka till Jönköping och hälsa på våra vänner. Ja, vi får se hur det blir, det är ju roligt att träffa tjejerna men när man har a-kassa har man inga utrymmen alls.

2 comments:

Renée said...

Jönköping är bara 5 mil från där jag bor ungefär! Vi brukar åka dit och gå på IKEA eller besöka min syrra som bor där. Hoppas ni får roligt!

ime said...

Ja, jag åker regelbundet till Jönköping, innan bodde mina vänner i Bankeryd men nu har dom flyttat till Jönköping. Vi brukar alltid ha roligt när vi träffas och jag tycker det är så fint i trakterna där!